S cílem usnadnit uživatelům používat naše webové stránky využíváme cookies. Kliknutím na tlačítko "OK" souhlasíte s použitím preferenčních, statistických i marketingových cookies pro nás i naše partnery. Funkční cookies jsou v rámci zachování funkčnosti webu používány po celou dobu procházení webem. Podrobné informace a nastavení ke cookies najdete zde.
       


» Obchodní podmínky
Obchodní podmínky

1. Všeobecná ustanovení

a) Kupující učiněním objednávky akceptuje Obchodní podmínky pro dodávky zboží vyhlášené prodávajícím. Vztahy kupujícího a prodávajícího se řídí těmito obchodními podmínkami, které jsou pro obě strany závazné, pokud není ve smlouvě stanoveno jinak. Obchodní podmínky vymezují a upřesňují práva a povinnosti prodávajícího a kupujícího a ve svém aktuálním znění tvoří obsah kupní smlouvy o dodávce zboží a je její nedílnou součástí.

b) Není-li mezi účastníky sjednána trvalá kupní smlouva v písemné formě, dodá prodávající zboží na základě elektronické objednávky a specifikace zákazníka při první registraci zákazníka v internetovém obchodu.

2. Předmět smlouvy

Předmětem smlouvy jsou pouze položky výslovně uvedené v kupní smlouvě - objednávce. Váhy, rozměry, kapacita, ceny, výkony a ostatní údaje obsažené v internetovém obchodu jsou nezávaznými údaji, pokud nebyly ve smlouvě výslovně uvedeny jako závazné. Prodávající se zavazuje, že bude svým odběratelům dodávat bezvadné zboží v souladu se specifikací nebo s vlastnostmi obvyklými pro daný druh zboží, vyhovující normám, předpisům a nařízením platným na území ČR a vybavené českými návody k obsluze, záručními listy a seznamy pozáručních opraven, je-li to pro daný druh zboží obvyklé.

3. Místo plnění

Místem plnění je sklad prodávajícího. Při osobním odběru zboží je kupující povinen ve výdejním skladu předložit doklad o úplném zaplacení zboží. Při odběru zboží jinou osobou než kupujícím je odebírající osoba povinna se prokázat zplnomocněním kupujícího, vystaveným na jméno a platný občanský průkaz pověřené osoby.

4. Objednání zboží, uzavření smlouvy

a) Podmínkou platnosti elektronické objednávky je vyplnění veškerých formulářem předepsaných údajů a náležitostí. Objednávka je návrhem kupní smlouvy. K uzavření kupní smlouvy se nevyžaduje formální potvrzení objednávky prodávajícím, smlouva pak vzniká samotným dodáním zboží. Prodávající si může v jednotlivém zejména cenově náročnějším případě vyhradit vznik smlouvy potvrzením objednávky.

b) Prodávající je v závislosti na charakteru obchodu (množství zboží, výše ceny, náklady na přepravu, vzdálenosti apod..), vždy oprávněn žádat kupujícího o autorizaci objednávky vhodným způsobem, např. telefonicky či písemně. Odmítne-li prodávající objednávku požadovaným způsobem autorizovat, považuje se objednávka za neplatnou.

c) Je-li mezi účastníky uzavřena dlouhodobá rámcová písemná kupní smlouva, elektronická objednávka uzavřenou smlouvu blíže specifikuje a konkretizuje a je její nedílnou součástí.

d) Trvalí zákazníci s nimiž je uzavřena písemná kupní smlouva požívají výhod sjednaných při podepisování smlouvy, resp. jednostranně nabízených prodávajícím po uzavření smlouvy na jeho internetovém obchodu.

UPOZORNĚNÍ :
e) Každá objednávka je závazná, Občanský zákoník § 544-545, zákon č. 40/1964 Sb. Pokud nebude objednávka zaslaná na dobírku zákazníkem vyzvednuta, bude požadováno uhrazení vzniklých nákladů na odeslání zboží a manipulační poplatek (tzv. smluvní pokuta) ve výši 300,- Kč. Odesláním objednávky souhlasíte s našimi obchodními podmínkami a smluvní pokutou v této výši. Upozorňujeme, že veškeré nesplacené pohledávky (neuhrazené smluvní pokuty), budou postoupeny právní kanceláři k vymáhání včetně všech nákladů s tím spojené. Pokud objednávka zaslaná na dobírku bude nevyzvednuta neúmyslně, tak má zákazník možnost si nechat objednávku zaslat znovu, avšak již ne na dobírku, ale pouze na platbu předem, kde celková částka k úhradě za objednávku bude součet částky za objednané zboží, poštovného na dobírku, které bylo vrácením se zásilky vyčerpáno a poštovným na platbu předem dle sazebníku poštovného tohoto internetového obchodu svetcz.com. Pouze tímto způsobem je možné se vyhnout při nevyzvednutí objednávky na dobírku tzv. smluvní pokutě a ostatním nákladům a jednáním s tím spojeným, avšak platba za vrácenou objednávku změněnou na platbu předem musí být uhrazena maximálně do 14 dnů po vzájemné emailové dohodě. V případě neuhrazení vrácené objednávky na platbu předem bude opětovně přistoupeno k požadování uhrazení vzniklých nákladů na odeslání zboží a manipulační poplatek (tzv. smluvní pokuta) ve výši 300,- Kč.

UPOZORNĚNÍ :
Dřevěné polotovary - předměty určené k dekoraci či dalšímu zpracování jsou většinou vyrobeny ručně, z přírodních materiálů. Na závadu není mírně rozdílné barevné tónování dřeva, letokruhy či suky, drobné nedostatky vzniklé ručním obráběním. Nakupující si je vědom toho, že nakupuje zboží ručně vyrobené, kde mírná odlišnost dodává zboží vyšší hodnotu.

5. Cena a placení

Nabídkové ceny uvedené v internetovém obchodě jsou platné v okamžiku objednání. Ceny uvedené v tištěném ceníku jsou platné do vydání nového ceníku. Prodávající si vyhrazuje právo tiskových chyb a změny cen, v případě změny peněžních kurzů, výrazném nárůstu inflace nebo při výrazných změnách dodavatelských podmínek u výrobců a ostatních dodavatelů zboží. Kupní cena bude považována za zaplacenou teprve připsáním celé kupní ceny za samostatnou část dodávky na běžný účet prodávajícího nebo uhrazením v hotovosti v pokladně prodávajícího. V případě nedodržení jakékoliv platební lhůty je kupující povinen zaplatit prodávajícímu poplatky z prodlení z hodnoty včas nezaplacené částky ve výši 0,1 % za každý den prodlení. Prodávající si vyhrazuje vlastnické právo ke zboží až do úplného zaplacení kupní ceny.

Faktura vystavená na základě kupní smlouvy mezi prodávajícím a kupujícím je současně daňovým dokladem. Převzetí zboží kupujícím je zásadně možné až po jeho úplném zaplacení, pokud není dohodnuto jinak.

K ceně zboží je připočítána cena dopravy.

Zákon o DPH Hlava III § 9 odst.1 písmeno a)

Zdanitelné plnění se považuje za uskutečněné při prodeji zboží podle kupní smlouvy dnem dodání, v ostatních případech dnem převzetí nebo zaplacením zboží, a to tím dnem, který nastane dříve, pokud tento zákon nestanoví jinak.

“Den dodání zboží” dle obchodního zákoníku: Hlava II, oddíl 2, § 412 odst. 1

Není-li prodávající povinen podle smlouvy dodat zboží v určitém místě, uskutečňuje se dodání zboží jeho předání prvnímu dopravci k přepravě pro kupujícího, jestliže smlouva stanoví odeslání zboží prodávajícím.

6. Dodací lhůta

Dodací lhůta začíná běžet ode dne obdržení závazné objednávky se všemi vyplněnými potřebnými podklady pro odeslání objednávky včetně úplné adresy, emailové adresy a telefonního kontaktu, které jsou nutné pro včasné vyřízení objednávky. V případě, že zboží je na skladě nebo není u dostupnosti zboží napsán jiná dodací lhůta, zavazuje se prodávající je vyexpedovat nebo předat dopravci nejpozději do 7 pracovních dnů, avšak zpravidla je zboží vyexpedováno ihned 1-2 pracovní dny od připsání platby u balíku s platbou předem a u osobního odběru.

V případě, že jako způsob doručení byl vybrán balík na dobírku, zavazuje se prodávající zboží vyexpedovat nebo předat dopravci nejpozději do 7 pracovních dnů od provedení objednávky, avšak zpravidla je zboží vyexpedováno ihned 1-2 pracovní dny od provedení objednávky na dobírku.

Dodací lhůta může být také přiměřeně k okolnostem prodloužena, jestliže zpoždění je způsobeno vyšší mocí nebo okolnostmi nezaviněnými prodávajícím. Výše uvedená dodací lhůta se vztahuje na zboží, které v detailu zboží nemá uvedenou dostupnost jiného charakteru a je tedy skladem. V případě, že má v detailu zboží uvedenou dostupnost jakéhokoliv charakteru, tak se expedice (dodací lhůta) řídí těmito podmínkami uvedenými v kolonce "Dostupnost".

Většina zboží je převážně stále na skladě. Jedná-li se o objednávku na zakázku, tedy o dodávku zboží mimo skladové zásoby, vyžádá si kupující od prodávajícího emailem dodací lhůtu a provede se dodatečná dohoda ke smlouvě (objednávce)  emailem s dodací lhůtou na objednané zboží na zakázku.

V případě, že objednané zboží nebude na skladě nebo je nebude možné dodat přepravci maximálně  do 7 pracovních dnů, oznámí prodávající předpokládaný termín dodání nebo nabídne jiný srovnatelný výrobek. V tom případě si však vyžádá odsouhlasení kupujícího. Dodací lhůta se považuje za splněnou včas, jestliže zboží bude připraveno v místě plnění k předání nejpozději poslední den sjednané nebo dodatečně sjednané dodací lhůty. Není-li prodávající schopen do 30 kalendářních dní odeslat zboží odběrateli (předat k přepravě přepravci), je povinen vrátit bez zbytečného odkladu veškeré finanční prostředky vynaložené odběratelem k aktuální objednávce - kupní smlouvě na jeho účet.


7. Poštovné po ČR a na Slovensko

Přehled možných způsobů doručení zásilek a jejich ceny:

Doprava přepravní společností Česká pošta po ČR
Balíkovny s platbou předem 69.00 Kč

  • doručení dopravcem Česká pošta na Vámi vybranou pobočku Balíkovny
  • zásilka je za akční cenu a může být do maximální váhy 15kg a maximálních rozměrů 70x50x50 cm
  • V případě, že se vámi objednané zboží do těchto maximálních rozměrů nevejde, tak vás budeme kontaktovat na vámi uvedený telefonní kontakt případně email.
  • o doručení zásilky je zákazník informován SMS zprávou nebo emailem a tudíž je k jejímu zaslání potřeba v objednávce správně uvést mobilní telefonní číslo a email.
  • úložní doba zásilky je 7 dnů a případě nevyzvednutí si zásilky do 7 dnů je zásilka vrácena zpět na naší adresu (lhůtu na vyzvednutí nelze prodloužit)
  • jelikož tento způsob doručení zásilky je s úhradou  "Platba předem", tak úhradu objednávky je potřeba provést ihned po provedení objednávky nebo co nejdříve a to bankovním převodem na náš účet nebo přes poštu složenkou typu A pro platbu na účet, která je volně k dispozici na každé poště
  • jako variabilní symbol při provádění platby uveďte vždy číslo Vaší objednávky
  • jakmile bude platba za Vaši objednávku připsána na náš účet bude Vám zásilka zkompletována a odeslána
  • potřebné údaje pro uhrazení objednávky jsou uvedeny v emailu o provedení objednávky nebo nahoře v odkazu s názvem Kontakty






Doprava přepravní společností PPL po ČR
Balík s platbou předem 130.00 Kč

  • doručení dopravcem PPL na Vámi zvolenou adresu
  • zásilka bude doručována na Vámi uvedenou doručovací adresu (domů, do zaměstnání)
  • o doručení zásilky je zákazník informován SMS zprávou a tudíž je k jejímu zaslání potřeba v objednávce správně uvést mobilní telefonní číslo.
  • při neúspěšném pokusu o doručení zásilky je zásilka uložena na Parcelshop, který je nejblíže Vámi uvedené dodací adrese a zároveň Vás o této skutečnosti bude informovat buď řidič nebo přímo PPL, případně je možné se při hovoru s řidičem domluvit na uložení na jiný Parcelshop ve Vaší lokalitě
  • zásilka je uložena na vybraném Parcelshopu 7 pracovních dnů.
  • v případě, že zásilka nebude vyzvednuta na Parcelshopu do lhůty 7 pracovních dnů bude zásilka vrácena zpět na naší adresu a Vámi uhrazené dopravné propadne bez možné náhrady
  • tuto volbu lze použít pro nákup jakéhokoliv druhu zboží v tomto obchodu do váhy až 20kg
  • jelikož tento způsob doručení zásilky je s úhradou "Platba předem", tak úhradu objednávky je potřeba provést ihned po provedení objednávky nebo co nejdříve a to bankovním převodem na náš účet nebo přes poštu složenkou typu A pro platbu na účet, která je volně k dispozici na každé poště
  • jako variabilní symbol při provádění platby uveďte vždy číslo Vaší objednávky
  • jakmile bude platba za Vaši objednávku připsána na náš účet bude Vám zásilka zkompletována a odeslána
  • potřebné údaje pro uhrazení objednávky jsou uvedeny v emailu o provedení objednávky nebo nahoře v odkazu s názvem Kontakty






Doprava přepravní společností PPL na SLOVENSKO
Balík s platbou předem 210.00 Kč

  • doručení dopravcem PPL na Vámi zvolenou adresu
  • zásilka bude doručována na Vámi uvedenou doručovací adresu (domů, do zaměstnání)
  • o doručení zásilky je zákazník informován SMS zprávou a tudíž je k jejímu zaslání potřeba v objednávce správně uvést mobilní telefonní číslo.
  • při neúspěšném pokusu o doručení zásilky je zásilka doručována ještě na druhý pokus některý z následujících dnů a pokud je i tento druhý pokus o doručení neúspěšný je zásilka vrácena zpět na naší adresu
  • tuto volbu lze použít pro nákup jakéhokoliv druhu zboží v tomto obchodu do váhy až 20kg
  • jelikož tento způsob doručení zásilky je s úhradou "Platba předem", tak úhradu objednávky je potřeba provést ihned po provedení objednávky nebo co nejdříve a to bankovním převodem na náš účet nebo přes poštu složenkou typu A pro platbu na účet, která je volně k dispozici na každé poště
  • jako variabilní symbol při provádění platby uveďte vždy číslo Vaší objednávky
  • jakmile bude platba za Vaši objednávku připsána na náš účet bude Vám zásilka zkompletována a odeslána
  • potřebné údaje pro uhrazení objednávky jsou uvedeny v emailu o provedení objednávky nebo nahoře v odkazu s názvem Kontakty






Osobní odběr bez možnosti platby v hotovosti 0.00 Kč

  • po obdržení emailu o provedení objednávky, kde jako způsob doručení máte zvolen osobní odběr, proveďte platbu za Vaši objednávku na náš účet. Jakmile je platba za Vaši objednávku připsána na náš účet je Vám zaslán email o připsání platby (ze zákona mají banky povinnosti připsat Vaši platbu na náš účet maximálně do dvou pracovních dnů)
  • po obdržení emailu o připsání platby nás kontaktujte na tel.: 732 753 174 nebo na email: svetcz@svetcz.cz a domluvte si termín vyzvednutí Vaší objednávky
  • vyzvednutí objednávky není možné bez předchozí domluvy termínu vyzvednutí
  • adresa pro vyzvednutí uhrazené objednávky platbou předem na náš účet je:
  • Ve žlíbku 1800/77,  Praha 9 - Horní Počernice (areál Big Box), 193 00
  • vyzvednutí objednávky je možné po dohodě v pracovní dny od 9:00 hod do 15:00 hod






Dodací lhůta je závislá na výběru způsobu doručení. Kupující je povinen zboží od přepravce řádně převzít, zkontrolovat neporušenost obalu, počet balíků a v případě jakýchkoliv závad to neprodleně oznámit přepravci a sepsat s ním o tom zápis. V případě přebírání zásilky na poštovní přepážce je možné si nechat zavolat ke kontrole balíku vedoucí pošty, aby v případě porušení, zničení či znehodnocení některého kusu zboží bylo možné o tom sepsat zápis a poté případně zásilku nepřevzít. Daňový doklad je zasílán elektronicky emailem.

 

8. Záruka, servis

 

  • Záruční doba a záruční list
    Záruční doba začíná běžet ode dne předání zboží kupujícímu nebo konečnému uživateli při prodeji. Prodávající poskytuje záruku za jakost a úplnost dodávky. Zboží je dodáváno se zárukou minimálně 24 měsíců.
    Záruční doba je uvedena u každého zboží v jeho popisu. Pokud k danému výrobku existuje záruční list, pak je vystaven v den prodeje zboží. V případě, že záruční list neexistuje, slouží jako záruční list daňový doklad.
    Záruka se nevztahuje na běžné opotřebení zboží (nebo jeho dílů) způsobené používáním. Kratší životnost výrobku v takovém případě nelze považovat za vadu a nelze ji ani jako takovou reklamovat.
  • Reklamace
    V případě, že zákazník objevil na zakoupeném zboží v průběhu záruční doby vadu, která nebyla způsobena jeho nevhodným používáním, ale vadou samotného výrobku, má v záruční době právo na reklamaci zboží.
  • Postup reklamace
    Pokud chce zákazník reklamovat zboží koupené v internetovém obchodě SvetCZ.com, doporučujeme zaslat reklamaci emailem na svetcz@svetcz.com nebo písemně na adresu dodavatele viz adresa v kontaktech, kde uvede zejména typ výrobku, jeho výrobní číslo, číslo prodejního dokladu a popis závady. Zákazníkovi následně zašleme informace o dalším postupu, konkrétně adresu autorizovaného servisního střediska, které je nejbližší bydlišti zákazníka, či adresu, kam zákazník zašle reklamované zboží. Zaslání těchto dokumentů usnadní identifikaci zásilky a rychlejší vyřízení požadavku. Zásliky ze kterých není patrné, proč k nám byli zaslány budou vráceny odesilateli.
    Je vhodné zboží zasílat v originálním obalu nebo vyhovujícím přepravním obalu, protože dodavatel neručí za případné mechanické poškození před přijetím zboží. V případě oprávněné reklamace má zákazník právo na náhradu poštovného ve výši nutných nákladů k bezpečnému doručení (nutné doložit doklad k této přepravě). V případě neoprávněné reklamace nemá spotřebitel nárok na náhradu svých nákladů spojených s vyřízením reklamace a současně ani dodavatel nemá nárok na náhradu nákladů, které vznikly na jeho straně (pokud se ze strany spotřebitele nejednalo např. o opakovanou bezdůvodnou reklamaci, u které se již dá dovozovat, že se z jeho strany jednalo o zneužití práv spotřebitele).
  • Vyřízení reklamace
    Dodavatel či servisní středisko posoudí oprávněnost reklamace vady na zboží a po posouzení vyrozumí zákazníka telefonicky či emailem o způsobu vyřízení reklamace. Následně bude zákazník vyzván k vyzvednutí reklamovaného zboží. Lhůta pro vyřízení reklamace je dle zákona č. 634/1992 Sb. třicetidenní.
  • Veškeré reklamace poškozené zásilky či poškozeného zboží se řídí reklamačním řádem tohoto intenetového obchodu. Reklamační řád

     

    9. Odstoupení od smlouvy

     

  • Právo zákazníka na odstoupení
    Zákazník je oprávněn od smlouvy odstoupit v případě, že dodavatel nesplní smluvené podmínky dodání.
    Zákazník, který nekupuje zboží v rámci své obchodní nebo jiné podnikatelské činnosti, má dále v souladu s § 53, odst. 7 a § 54 občanského zákoníku právo odstoupit od smlouvy do 14 dnů od převzetí zboží.
  • Právo dodavatele na odstoupení
    Dodavatel je oprávněn od smlouvy odstoupit pouze do okamžiku odeslání zboží, a to jen v případě nedostupnosti zboží nebo výrazné změny ceny zboží. Před odstoupením je ale dodavatel vždy povinen kontaktovat zákazníka za účelem dohody o dalším postupu.
  • Postup v případě odstoupení od smlouvy
    Vzhledem k tomu, že v případě odstoupení se smlouva od počátku ruší, vrátí nebo nahradí dodavatel zákazníkovi a zákazník dodavateli veškerá přijatá plnění.
    Zákazník může od smlouvy odstoupit tak, že tuto skutečnost oznámí dodavateli, např. elektronicky na emailovou adresu svetcz@svetcz.com nebo písemně na adresu dodavatele uvedenou v kontaktech.
    Při odstoupení doporučujeme uvést číslo objednávky, variabilní symbol a datum nákupu a předložit originál nebo kopii dokladu o koupi zboží. Zásilky ze kterých není patrné, proč k nám byli zaslány budou vráceny odesilateli.
    Pokud již zákazník zboží obdržel a převzal, zašle zboží zpět na adresu, kterou obdrží od dodavatele po oznámení skutečnosti o odstoupení od smlouvy a vrácení zboží ve 14-ti denní lhůtě, kde dodavatel bez zbytečného odkladu posoudí stav vráceného zboží. V případě kladného vyřízení žádosti o vrácení zboží bude zákazníkovi vrácena částka za zboží bankovním převodem na účet zákazníka. Zákazník je povinen uhradit veškeré expediční náklady. Pro vrácení plné částky za zboží musí být zboží zaslané zpět dodavateli v neporušeném stavu, nepoškozené, kompletní (včetně příslušenství a všech poskytnutých dokladů a originálního obalu). V případě, že je zboží vráceno dodavateli v jiném než neporušeném stavu, je zákazník povinen nahradit zejména náklady související s uvedením zboží do původního stavu a vzniklou škodu na zboží. Úhrada těchto nákladů a škody proběhne tím, že kupní cena, která je dodavatelem v případě odstoupení vrácena, je o tyto náklady a škodu odpovídajícím způsobem snížena.).
  • Rozpor z kupní smlouvy
    V případě, že věc při převzetí kupujícím není ve shodě s kupní smlouvou ("rozpor s kupní smlouvou"), postupuje se v souladu s ustanovením § 616 Občanského zákoníku.
  • V případě, že dojde mezi námi a spotřebitelem ke vzniku spotřebitelského sporu z kupní smlouvy nebo ze smlouvy o poskytování služeb, který se nepodaří vyřešit vzájemnou dohodou, může spotřebitel podat návrh na mimosoudní řešení takového sporu určenému subjektu mimosoudního řešení spotřebitelských sporů, kterým je Česká obchodní inspekce Ústřední inspektorát - oddělení ADR Štěpánská 15 120 00 Praha 2 Email: adr@coi.cz Web: adr.coi.cz

 

10. Další práva a povinnosti smluvních stran

 

  • Kupující nabývá vlastnictví ke zboží zaplacením celé kupní ceny zboží.
  • Prodávající není ve vztahu ke kupujícímu vázán žádnými kodexy chování ve smyslu ustanovení § 1826 odst. 1 písm. e) občanského zákoníku.
  • K mimosoudnímu řešení spotřebitelských sporů z kupní smlouvy je příslušná Česká obchodní inspekce, se sídlem Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, IČ: 000 20 869, internetová adresa: http://www.coi.cz.
  • Prodávající je oprávněn k prodeji zboží na základě živnostenského oprávnění. Živnostenskou kontrolu provádí v rámci své působnosti příslušný živnostenský úřad. Dozor nad oblastí ochrany osobních údajů vykonává Úřad pro ochranu osobních údajů. Česká obchodní inspekce vykonává ve vymezeném rozsahu mimo jiné dozor nad dodržováním zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, ve znění pozdějších předpisů.
  • Kupující tímto přebírá na sebe nebezpečí změny okolností ve smyslu § 1765 odst. 2 občanského zákoníku.

 

11. Ochrana osobních údajů spotřebitele

Dodavatel shromažďuje se souhlasem zákazníků osobní údaje zákazníků, a to jméno, adresu, telefon a emailové spojení. Tyto údaje slouží především pro usnadnění objednávek zákazníků v budoucnu.

Zásady ochrany osobních údajů Tyto zásady ochrany osobních údajů Vás mají informovat o způsobech, jakými shromažďujeme, používáme a chráníme informace, které nám můžete prostřednictvím těchto internetových stránek (dále jen „web“) poskytnout. Před vyplněním jakýchkoli informací v rámci tohoto webu si zásady ochrany osobních údajů pečlivě prostudujte. Tato stránka je určena pro obyvatele České republiky.

Váš souhlas

Užíváním této stránky souhlasíte se zásadami ochrany osobních údajů na webu. Pokud jejím prostřednictvím poskytnete jakékoli informace, v plném rozsahu souhlasíte s jejich získáním, sbíráním, použitím, sdělováním a dalšími způsoby zpracování v souladu s těmito zásadami ochrany osobních údajů a platným právním řádem ČR.

Informace, které poskytujete

V některých oblastech tohoto webu můžete být požádáni o vložení osobně identifikovatelných informací, abyste mohli využívat určitých výhod (například zasílání aktualit, e-obchod) nebo se účastnit nejrůznějších akcí (např. soutěží a jiných propagačních akcí). Budete informováni o tom, které údaje jsou povinné a které ne.

Pasivní sběr informací

V průběhu Vašeho pohybu po těchto stránkách mohou být pasivně (tj. bez Vašeho aktivního sdělení těchto informací) shromažďovány určité anonymní informace pomocí různých technologií, jako jsou cookies, internetové příznaky nebo webové návěsti, a sběru navigačních dat (soubory logů, serverové logy, clickstream). Některé z těchto anonymních informací, např. URL webové stránky, ze které jste právě přišli, adresa podle internetového protokolu (IP adresa) a verze prohlížeče, který Váš počítač právě používá, jsou na naše webové stránky automaticky odesílány Vaším internetovým prohlížečem.

Tyto stránky mohou shromažďovat anonymní informace z Vašeho počítače i prostřednictvím cookies a internetových značek nebo webových návěstí. Svůj prohlížeč si můžete nastavit tak, aby Vás informoval o odeslání cookie, nebo aby cookies kompletně odmítal, ale některé vlastnosti těchto stránek nemusí bez cookies fungovat. Tyto stránky mohou takové pasivně shromážděné informace využívat a kombinovat pro poskytování lepších služeb návštěvníkům stránek, pro přizpůsobení těchto stránek podle Vašich preferencí, k vytváření a analýze statistik a trendů a k další správě a vylepšení stránek. Více informací o cookies a dalších výše uvedených pasivních metodách sledování najdete na dalších řádcích.

„Cookie“ je informace, kterou internetové stránky odesílají do Vašeho prohlížeče a pomocí níž si pamatují informace o Vás a Vašich preferencích.

„Relační“ cookies jsou dočasné informace, které se vymažou, jakmile vystoupíte ze svého prohlížeče nebo počítač vypnete. Relační cookies se používají ke zlepšení navigace na internetových stránkách, k zablokování přístupu k určitým informacím pro uživatele, kteří by k nim přístup mít neměli (stránka si „pamatuje“ předchozí zadání zákaznického čísla, spotřeby apod., které nevyhovovalo požadovaným parametrům) a na shromažďování agregovaných statistických informací. „Permanentní“ cookies jsou informace trvalého rázu, které zůstanou uloženy na pevném disku Vašeho počítače, dokud je nevymažete.

Permanentní cookies uchovávají ve Vašem počítači informace pro mnoho účelů, jako je např. vyhledávání jistých informací, které byly poskytnuty dříve (např. hesla), určování témat, která návštěvníci webových stránek preferují, a úprava webové stránky na základě těchto preferencí. Permanentní cookies, které tento web umístí do Vašeho počítače, mohou obsahovat osobně identifikovatelné informace, ale pouze v případě, že jste se zaregistrovali, nebo jiným způsobem souhlasili se shromažďováním osobně identifikovatelných informací poskytnutých prostřednictvím tohoto webu. V jiných případech server naší stránky zaregistruje pouze skutečnost, že se na stránku znovu připojil neidentifikovaný návštěvník s Vaší cookie.

Svůj prohlížeč si můžete nastavit tak, aby cookies akceptoval, aby cookies odmítal, nebo aby Vás upozornil pokaždé, když se nabízí možnost uložení cookie, tak abyste se mohli rozhodnout, zda ji povolíte, nebo zakážete. Další informace o cookies najdete v nápovědě svého webového prohlížeče.

Internetová stránka může používat adresy internetového protokolu (IP). IP adresa je číslo, které Vašemu počítači přiřadil Váš poskytovatel internetového připojení, abyste se mohli připojit na internet, a obvykle se považuje za informaci, podle níž nelze konkrétní osobu identifikovat, protože ve většině případů je adresa IP dynamická (mění se při každém připojení na internet), a nikoli statická (unikátní pro počítač konkrétního uživatele). Adresu IP lze využít pro diagnostikování problémů na našem serveru, k podávání výkazů agregovaných informací, stanovení nejrychlejší cesty, kterou se Váš počítač může na naše stránky připojit, a ke správě a zdokonalování našich stránek.

„Internetové příznaky“ (rovněž nazývané jednopixelové GIF, jasné GIF, neviditelné GIF a GIF 1:1) jsou menší než cookies a sdělují serveru internetových stránek takové údaje, jako je adresa IP a typ prohlížeče, kterým disponuje návštěvníkův počítač. Příznaky jsou jak v online reklamách, které přivádějí návštěvníky na tuto adresu, tak i na různých stránkách této adresy. Příznaky ukazují, kolikrát byla stránka otevřena a jaké informace byly požadovány.

„Navigační data“ („soubory logů“, „serverové logy“ a data o výběru jednotlivých možností – tzv. „clickstream“) se používají k řízení systému, ke zlepšení obsahu stránek, pro průzkum trhu a sdělování informací návštěvníkům.

Využívání a sdělování informací

Pokud není stanoveno jinak, můžeme informace získané prostřednictvím tohoto webu používat k vylepšení jeho obsahu, k přizpůsobení obsahu Vašim preferencím, abychom Vám sdělovali informace (v případě, že si to vyžádáte), pro naše marketingové a výzkumné účely i pro další stanovené účely. Navíc můžeme plně využít jakékoli informace získané prostřednictvím tohoto webu, které nemají osobně identifikovatelnou podobu.

Pokud tomuto webu poskytnete osobně identifikovatelné informace, můžeme tyto informace spojovat s dalšími aktivně shromažďovanými informacemi, pokud pro získávání těchto informací nestanovíme jiné podmínky. Osobně identifikovatelné informace, které poskytnete prostřednictvím těchto stránek, nebudeme sdělovat jiným firmám ani soukromým osobám, s výjimkou požadavků orgánů činných v trestním řízení, nebo v případě, že jsou tyto informace požadovány příslušnými orgány v souladu se zákonem.

Přístup, opravy a výmaz

Aby byly osobně identifikovatelné informace, které poskytujete prostřednictvím tohoto webu, přesné, aktuální a úplné, spojte se prosím s námi níže uvedeným způsobem a my podnikneme příslušné kroky k tomu, abychom tyto informace opravili, aktualizovali, nebo Vás zcela vymazali z našeho seznamu kontaktů.

Zabezpečení

Tento web uplatňuje přiměřená opatření k ochraně osobně identifikovatelných informací ve chvíli, kdy je odesíláte na naše stránky, a k ochraně těchto informací před ztrátou, zneužitím a neoprávněným přístupem, odhalením, pozměněním nebo zničením. Měli byste mít ovšem na paměti, že žádný přenos prostřednictvím internetu není zcela bezpečný ani bezchybný. Zvláště e-maily odesílané z těchto stránek nebo na tyto stránky nemusí být bezpečné.

Odkazy na jiné webové stránky

Tento web může obsahovat odkazy nebo reference na jiné webové stránky, pro které tyto zásady ochrany soukromí neplatí. Doporučujeme Vám seznámit se se zásadami ochrany soukromí na všech webových stránkách, které navštívíte. Další ustanovení Používání těchto stránek podléhá příslušným ustanovením právního řádu České republiky.

Jak se s námi spojit

Pokud máte jakékoli dotazy, návrhy nebo žádosti týkající se výše uvedených zásad ochrany osobních údajů nebo nakládání s informacemi na této stránce, případně s námi již nadále nechcete komunikovat a přejete si smazat některé informace, které o Vás můžeme uchovávat, napište nám prosím na adresu svetcz@svetcz.cz

Změny v ochraně osobních údajů

Pokud dojde v zásadách ochrany osobních údajů k nějakým změnám, bude jejich opravené znění zveřejněno na této stránce. Seznamujte se s ní proto prosím pravidelně, zejména před tím, než poskytnete jakoukoli informaci osobního charakteru.

12. Závěrečná ustanovení

Tyto obchodní podmínky platí ve znění uvedeném na internetovém obchodu prodávajícího v den odeslání elektronické objednávky tehdy, není-li mezi účastníky písemně dohodnuto něco jiného. Při trvalém smluvním vztahu (je-li písemně uzavřena rámcová kupní smlouva) má kupující právo odstoupit od smlouvy, dojde-li po podpisu smlouvy k podstatné změně podmínek. Odešle-li objednávku po dni, v němž došlo ke změně podmínek, platí, že se změnou souhlasí. Odstoupení je účinné okamžikem jeho doručení prodávajícímu, nevztahuje se však na zásilku již předanou dopravci. Odesláním elektronické objednávky kupující bez výhrad akceptuje veškerá ustanovení obchodních podmínek ve znění platném v den odeslání objednávky, jakož i v den odeslání objednávky platnou výši ceny objednaného zboží ( včetně příp. expedičních a dopravních nákladů) uvedenou v ceníku na internetovém obchodu, nebude-li v konkrétním případu prokazatelně dohodnuto jinak. Odeslanou objednávkou je kupující po dobu stanovenou k dodání zboží neodvolatelně vázán.

Kontaktní údaje

Provozovatel :

Marcela Urbanovičová
Kpt. Stránského 962
198 00  Praha 9, Černý Most

IČO: 01892274

DIČ: CZ7351122735

(jsme plátci DPH)

Provozovna:
( není kamenná prodejna, pouze výdejní místo pro objednávky provedené přes internetový obchod )
Ve žlíbku 1800
193 00 Praha 9 - Horní Počernice
(areál Big Box)

------------------------------------------------------------------------------------------

Kontakty :

Tel: 732 753 174 (telefonické dotazy vyřizujeme mezi 10-17 hod.)

Email: e-obchod@svetcz.cz, svetcz@svetcz.cz

----------------------------------------------------------------------------

Bankovní účet : 2900462154/2010

Banka: FIO

Číslo účtu: 2900462154

Kód banky: 2010

( Pokud provádíte platbu na účet, tak jako variabilní symbol uveďte číslo objednávky. )

Při provádění úhrady za objednávku složenkou, prosím uveďte jako majitele účtu:

Marcela Urbanovičová

Kpt. Stránského 962

198 00  Praha 9

------------------------------------------------------------------------------------------

Pro zákazníky ze Slovenska:

IBAN:CZ1220100000002900462154

BIC/SWIFT:FIOBCZPPXXX

-------------------------------------------------------------------------------------------

YWY5ZWJlMD