S cílem usnadnit uživatelům používat naše webové stránky využíváme cookies. Kliknutím na tlačítko "OK" souhlasíte s použitím preferenčních, statistických i marketingových cookies pro nás i naše partnery. Funkční cookies jsou v rámci zachování funkčnosti webu používány po celou dobu procházení webem. Podrobné informace a nastavení ke cookies najdete zde.
       


» Reklamační řád
Reklamační řád

Zjistí-li kupující při převzetí zboží vady, sdělí tyto skutečnosti písemně na kontaktní email prodávajícího e-obchod@svetcz.cz bez zbytečného odkladu do 2 pracovních dnů od převzetí zboží.
Reklamace musí obsahovat datum dodání zboží, název výrobku, reklamované množství, popis závady, číslo faktury.

Vaši reklamaci vyřídíme co nejrychleji, nejpozději však do 30 dnů od jejího vzniku.

Pokud zásilka dojde zákazníkovi poškozená vlivem přepravy /poškozená krabice, rozbitý nebo jinak poničený obsah zásilky/ zákazník tuto skutečnost nahlásí bez odkladu na přepravní službu - Česká pošta či In Time dle toho jak bude zákazníkovi zásilka doručena a také opět písemně na kontaktní email prodávajícího e-obchod@svetcz.cz bez zbytečného odkladu do 2 pracovních dnů od převzetí zásilky.

Pokud tak zákazník neučiní a neohlásí skutečnost na přepravní službu nemůže zákazník vymáhat náhradu poškozeného zboží na prodejci.

O reklamaci u přepravní společnosti kupující informuje emailem prodávajícího.

V případě reklamace zákazníkem si může prodávající od zákazníka vyžádat foto poškozené zásilky /krabice/ nebo poškozeného zboží, popř. žádat o zaslání poškozeného zboží nazpět. Zákazník je povinnen poškozené zboží + krabici do úplného vyřízení reklamace mít k dispozici jak pro prodávajícího tak pro přepravní společnost, u které bude reklamaci uplatňovat.

Opožděné reklamace bohužel není možné uznat, neboť už není možné dopátrat, zda k poškození skutečně došlo při přepravě nebo až u zákazníka doma.

Kupující má dle §53 odst. 6 zák. č. 40/1964 Sb. (obč. Zák.), právo odstoupit od kupní smlouvy do 14 dnů od převzetí zboží.

Pokud se tak rozhodne, musí tuto skutečnost oznámit dodavateli, např. elektronicky na emailovou adresu svetcz@svetcz.cz nebo písemně na adresu dodavatele uvedenou v kontaktech. 

Při odstoupení doporučujeme uvést číslo objednávky, variabilní symbol a datum nákupu a předložit originál nebo kopii dokladu o koupi zboží. Zásilky ze kterých není patrné, proč k nám byli zaslány budou vráceny odesilateli.
Pokud již zákazník zboží obdržel a převzal, zašle zboží zpět na adresu, kterou obdrží od dodavatele po oznámení skutečnosti o odstoupení od smlouvy a vrácení zboží ve 14-ti denní lhůtě, kde dodavatel bez zbytečného odkladu posoudí stav vráceného zboží. V případě kladného vyřízení žádosti o vrácení zboží bude zákazníkovi vrácena částka za zboží bankovním převodem na účet zákazníka. Zákazník je povinen si uhradit veškeré expediční náklady. Pro vrácení plné částky za zboží musí být zboží zaslané zpět dodavateli v neporušeném stavu, nepoškozené, kompletní (včetně příslušenství a všech poskytnutých dokladů a originálního obalu). V případě, že je zboží vráceno dodavateli v jiném než neporušeném stavu, je zákazník povinen nahradit zejména náklady související s uvedením zboží do původního stavu a vzniklou škodu na zboží. Úhrada těchto nákladů a škody proběhne tím, že kupní cena, která je dodavatelem v případě odstoupení vrácena, je o tyto náklady a škodu odpovídajícím způsobem snížena.).

ODM4ODF